تدوین طرح رسانه

رسانه ابزاری دو لبه می باشد. اگر بدون برنامه و هدف در رسانه حضور داشته باشیم، ممکن است در نهایت نه تنها سودی برای ما نداشته باشد بلکه حضورمان به تهدیدی برای خودمان تبدیل شود. گاه یک تیتر یا خبر اشتباه سال ها اعتبار و زحمات یک مجموعه را بر باد می دهد. در اینجاست که باید با برنامه ریزی صحیح و مدون وارد رسانه شویم. حضورمان در رسانه های مکتوب، مجازی و محیطی می بایست در زیر سایه ی طرحی حرفه ای باشد. در ابتدا می بایست ذی نفعان مجموعه شناسایی گردد تا متناسب با اقتضائات ذی نفعان خوراک محتوایی آماده گردد.

تولید محتوا

یکی از چالش هایی که مجموعه ها در حضور در رسانه با آن مواجه می شوند تولید محتوا است. تولید محتوا می بایست به صورت منظم و مستمر و با شناخت صحیح مخاطب تولید گردد. تولید و انتشار هیجانی محتوا آسیب زاست و می بایست بر روی تولید محتوا دقت فراوانی داشت.

بررسی اثربخشی

یکی از حلقه های مفقوده در کارهای رسانه ای، بررسی اثربخشی است. اثربخشی حضور در رسانه و محتواهای تولید شده می بایست به صورت منظم مورد ارزیابی قرار گیرند. اینکه خودمان تصور کنیم چون در رسانه ها هستیم پس به اهداف خود رسیده ایم، از واقعیت دور می باشد. حضور در رسانه می بایست با بازخوردگیری های منظم همراه باشد. قبل از بازخوردگیری در بخش تدوین طرح سنجه هایی به منظور بازخوردگیری صحیح تدوین می گردد تا فعالیت های متناسب با سنجه های تدوین شده مورد ارزیابی قرار گیرند.

تحلیل رسانه رقبا

برای فعالیت رسانه ای اثربخش در ابتدا می بایست بدانیم رقبای ما چگونه در رسانه حضور دارند. این بررسی شامل حضور کمی و کیفی رقبا در رسانه می باشد. بدون شناخت و ارزیابی صحیح و حرفه ای رقبا نمی توانیم برنامه ریزی مناسبی برای خودمان داشته باشیم.

برای اطلاع از تعرفه ها تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد کنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

این فیلد را خالی بگذارید