طراحی سایت

طراحی وب‌سایت بدون طرح و پیوست فنی، به شکست می‌انجامد!

اهمیت راه‌اندازی وب‌سایت

باتوجه‌به فیلترشدن شبکه‌های اجتماعی چون اینستاگرام و واتساپ اهمیت داشتن وب‌سایت بیشتر مشخص شده است. حدوداً اکثر کسب‌وکارها به این جمع‌بندی رسیده‌اند که می‌بایست برای خود سایت طراحی نمایند.

سال‌های گذشته از ضرورت راه‌اندازی وب‌سایت صحبت می‌کردیم؛ اما به نظر می‌رسد این روزها دیگر همگان بر ضرورت این موضوع واقف شده‌اند و نحوه‌ی حضور در فضای مجازی و کیفی بودن حضور مجازی مدنظر می‌باشد.

فروشگاه مجازی؛ خداحافظی با محدودیت زمانی و مکانی در فروش

باتوجه‌به هزینه‌های سنگین رهن و اجاره، سایت می‌تواند مغازه‌ی شما در فضای مجازی باشد یا اگر کسب‌وکار فیزیکی دارید، سایت می‌تواند تکمیلی خوب برای این موضوع باشد. شما با داشتن وب‌سایت فروش، دیگر محدودیت زمانی و مکانی در فروش نخواهید داشت.

شما با داشتن یک فروشگاه مجازی در هر لحظه و در هر مکان می‌توانید کالای خود را به فروش برسانید. علاوه بر این با داشتن وب‌سایت، مشتریان شما نیز دیگر محدودیت جغرافیایی نخواهند داشت. می‌توانید بر هدف‌گذاری درست به سایر شهرها نیز محصول خود را بفروشید.

طراحی سایت بین‌المللی

شما با طراحی وب‌سایت در زبان‌های دیگر حتی می‌توانید فروش بین‌المللی داشته باشید. این روزها بسیاری از کسب‌وکارها نگاه ویژه‌تری بر صادرات و واردات دارند. حضور در بازارهای بین‌الملل و درآمدهای ارزی از جمله برنامه‌های توسعه‌ای کسب‌وکارها می‌باشد.

طبیعتاً صادرات و واردات نیازمند در اختیار داشتن ابزارهای نوین می‌باشد که یکی از این ابزارها وب‌سایت می‌باشد. ظرفیت صادرات از طریق وب‌سایت می‌تواند به طریق بهتر و بیشتری انجام بشود. شما با داشتن یک سایت با زبان عربی می‌توانید در سایر کشورهای منطقه به‌صورت مجازی حضور داشته باشید.

وجود وب‌سایت متناسب با کشور مقصد، منجر به کاهش هزینه‌ها در زمینه‌ی بازاریابی، ارتباط با مشتری و حتی فروش می‌گردد.

در صورتیکه تمایل به دریافت خدمات در حوزه کسب و کار اینترنتی را دارید، شماره تماس خود را وارد کنید. تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما ارتباط بگیرند.

این فیلد را خالی بگذارید

خدمات مرکز مشاوره بهینه در زمینه‌ی طراحی سایت

در مرکز مشاوره کسب‌وکار بهینه، طراحی وب‌سایت با طرحی مدون و مشخص صورت می‌پذیرد. تجربه‌ی کسب‌وکارها نشان داده است طراحی وب‌سایت بدون طرح و پیوست فنی به شکست می‌انجامد؛ بنابراین سعی ما در مرکز بهینه بر این است که با یک نگاه تخصصی اقدام به طراحی وب‌سایت بنماییم.

صرف راه‌اندازی وب‌سایت نمی‌تواند کمک شایانی به شما بنماید، این طراحی می‌بایست بر طبق اصول و برنامه‌ریزی منسجم باشد. در بهینه تیم فنی و محتوایی در کنار هم جمع آمدند تا وب‌سایت با یک هدف مشخص و مبتنی بر بازار هدف طراحی گردد.